Forex Forum Seznam forumov Forex Forum
Komentiranje o investicijah FOREX , HYIP , STOCK.....
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



My TIRN.com
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 69, 70, 71  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> TIRN
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
moneylover
Začetnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:14
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2009 19:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, da se še jaz pofočkam, od danes sem srečni lastnik napačne Anres Debit kartice. itak, da je tud balance napačen :-( Čakam odgovor supporta.
Javim, ko bo. A je kdo, ki ima podoben problem že dobil odgovor?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
l150150b
Investitor


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 20:17
Prispevkov: 173

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2009 19:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="moneylover"]No, da se še jaz pofočkam, od danes sem srečni lastnik napačne Anres Debit kartice. itak, da je tud balance napačen :-( Čakam odgovor supporta.
Javim, ko bo. A je kdo, ki ima podoben problem že dobil odgovor?[/quote]
A lahko razložiš kaj je napačno???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
moneymaker
Začetnik


Pridružen/-a: 09.02. 2009, 19:57
Prispevkov: 27

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2009 23:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="moneylover"]No, da se še jaz pofočkam, od danes sem srečni lastnik napačne Anres Debit kartice. itak, da je tud balance napačen :-( Čakam odgovor supporta.
Javim, ko bo. A je kdo, ki ima podoben problem že dobil odgovor?[/quote]

Za kaj točno se gre, lahko mi pošlješ tudi pod zasebno ti mogoče lahko kaj pomagam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebseb
Investitor


Pridružen/-a: 03.01. 2009, 11:34
Prispevkov: 223

PrispevekObjavljeno: 24 Feb 2009 09:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="moneymaker"][quote="moneylover"]No, da se še jaz pofočkam, od danes sem srečni lastnik napačne Anres Debit kartice. itak, da je tud balance napačen :-( Čakam odgovor supporta.
Javim, ko bo. A je kdo, ki ima podoben problem že dobil odgovor?[/quote]

Za kaj točno se gre, lahko mi pošlješ tudi pod zasebno ti mogoče lahko kaj pomagam.[/quote]

zakaj bi ti pošiljal pod zasebno, napiši gor kaj je problem, lahko ti tudi drugi pomagajo, in če ima še kdo podoben problem da ve kaj in kako naprej.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
moneylover
Začetnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:14
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: 24 Feb 2009 18:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na backofficu in po mailu sem dobila drugačne podatke- št. kartice, kot je na kartici, ki je prišla včeraj. Verjetno je tudi stanje na Anres računu zato napačno? Stanje je 0$. Še vedno čakam odgovor Tirna. A lahko še kaj drugega naredim?
Aja, kartico sem sprobala na bankomatu in "dela", vendar je stanje tud 0$. Dvig sem naredila 2.2.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borizo
Pripravnik


Pridružen/-a: 04.12. 2008, 13:21
Prispevkov: 124

PrispevekObjavljeno: 24 Feb 2009 21:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="moneylover"]Na backofficu in po mailu sem dobila drugačne podatke- št. kartice, kot je na kartici, ki je prišla včeraj. Verjetno je tudi stanje na Anres računu zato napačno? Stanje je 0$. Še vedno čakam odgovor Tirna. A lahko še kaj drugega naredim?
Aja, kartico sem sprobala na bankomatu in "dela", vendar je stanje tud 0$. Dvig sem naredila 2.2.[/quote]

Tudi jaz sem imel eno št. na kartici drugo pa v back office, sem jim pisal in so mi poštimali, sedaj imam tudi v BOff isto št. Pisal sem na mail cards in bo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
moneylover
Začetnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:14
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2009 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sporočam, da so popravili št. kartice na backoffic-u, čakam še da najdejo $$$$!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
branik
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46
Prispevkov: 1410
Kraj: ŠTAJERSKA

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2009 19:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moram povedat da , kot nekateri namigujejo da se bo zgoba FFX-a ponovila v Tirnu , se mi to ne zdi tako , ker namreč Tirn že v začetku ponuja izplačila preko dveh e-curncy bank ki sta povsem realni in legalni kar pa seveda ne pomeni da nebi smeli delati preko ID-ja ko se bo to izčrpalo bo pač stvar delovala preko Alertpay -a (e-curency) kar pa je zamudil FFX ki boupam rešil težavo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kdblue
Investitor


Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2009 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="branik"]Moram povedat da , kot nekateri namigujejo da se bo zgoba FFX-a ponovila v Tirnu , se mi to ne zdi tako , ker namreč Tirn že v začetku ponuja izplačila preko dveh e-curncy bank ki sta povsem realni in legalni kar pa seveda ne pomeni da nebi smeli delati preko ID-ja ko se bo to izčrpalo bo pač stvar delovala preko Alertpay -a (e-curency) kar pa je zamudil FFX ki boupam rešil težavo.[/quote]
Se strinjam, malo so se zaciklal, zdaj je pa težko vse skupaj zaštartat. Vlagam v oba programa, Tirn mi je bolj všeč ravno zato, ker so v začetku odpravili napake, ki jih je naredil FFX.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ioyellow
Inštruktor za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 11:05
Prispevkov: 386

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2009 19:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="branik"]Moram povedat da , kot nekateri namigujejo da se bo zgoba FFX-a ponovila v Tirnu , se mi to ne zdi tako , ker namreč Tirn že v začetku ponuja izplačila preko dveh e-curncy bank ki sta povsem realni in legalni kar pa seveda ne pomeni da nebi smeli delati preko ID-ja ko se bo to izčrpalo bo pač stvar delovala preko Alertpay -a (e-curency) kar pa je zamudil FFX ki boupam rešil težavo.[/quote]

fora je, da kot se tirnovci ucijo na napakah ffx-a, ampak na koncu se bodo za razne pridobitve papirjev sklicevali na tirn, da oni pocnejo isto, pa imajo dovoljenja :)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nizor
Strokovnjak za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:13
Prispevkov: 614

PrispevekObjavljeno: 27 Feb 2009 12:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No naj vam nekaj zaupam,ogromno stvari ki sedaj potekajo nemoteno je delo naših ljudi iz slovenije,imajo direktno telefonsko linijo za tirn kjer jim pomagajo reševat probleme!Naši ljudje so jim svetovali kako naj delajo da nebo napak kot pri ffx!Bili smo tudi prvi v evropi ki smo se vpisali v tirn!Imen nebi razkril lahko pa jih zaupam prek ZS.In vse težave ki so v naših spletnih pisarnah jih pomagajo reševat slovenci!Sedaj so firmo preselili v malezijo,dva tedna nazaj so bili ravno te ljudje v maleziji v tej novi firmi!Moj sponzor pravi da to kar je videl,je drugi svet,lastniki -profiji z 20 letnimi izkušnjami iz tega področja!In take napake kot so pri ffx naj jih tukaj nebi bilo-nikoli pa ne veš!!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ioyellow
Inštruktor za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 11:05
Prispevkov: 386

PrispevekObjavljeno: 27 Feb 2009 12:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...a
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nizor
Strokovnjak za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:13
Prispevkov: 614

PrispevekObjavljeno: 27 Feb 2009 17:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vsi člani TIRN kluba naj preverijo v svoji spletni pisarni številko debetne kartice, katero imajo vpisano pod rubriko DEBIT CARD => DEBIT CARD NUMBER.

Številka vaše kartice se mora ujemati s številko vpisano v spletni pisarni.


V primeru, da se številke ne ujemajo, obvestite o tem TIRN podporo na cards@mytirn.comE-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebuješ Javascript .



Sporočite jim vašo pravo številko => številko na vaši kartici, katero ste prejeli po pošti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trastt
NOVI član


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 18:17
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2009 09:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz imam vprašanje kako prekiniti TIRN investicijo.

Investirano imam na UNLOCK, kar naj bi pomenilo, da lahko prekinem investicijo z 10% kaznijo.

Mi lahko kdo prosim opiše kako se prekine investicijo.


Hvala!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ioyellow
Inštruktor za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 11:05
Prispevkov: 386

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2009 09:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="trastt"]Jaz imam vprašanje kako prekiniti TIRN investicijo.

Investirano imam na UNLOCK, kar naj bi pomenilo, da lahko prekinem investicijo z 10% kaznijo.

Mi lahko kdo prosim opiše kako se prekine investicijo.


Hvala![/quote]

pises na support in to naredijo, milsim pa da je 15%, nisem ziher
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> TIRN Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 69, 70, 71  Naslednja
Stran 15 od 71

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group